Stil de viață
Câți bani face Ana Morodan, 'influencerița' care are probleme cu legea
Ana Morodan, „influencer” și vedetă tv, a fost plasată sub control judiciar după ce nu a oprit la semnalele polițiștilor, a lovit două maşini şi a refuzat să fie testată pentru depistarea alcoolului şi a substanţelor psihoactive.
Aventurile penale ale vedetei vor avea cu siguranță un impact asupra veniturilor sale, având în vedere că Morodan trăiește practic din imagine.
Ana Morodan deține trei companii active: Morodan Service, Morodan Shop și Epic Journey, notează publicația „Fanatik”. Prima dintre ele este și cea care îi asigură „Contesei digitale” banii necesari. Mai exact, forma are o cifră de afaceri de peste 800 de mii de lei, iar profitul depășește 570 de mii de lei (in jur de 120.000 de euro).
Celelalte două companii sunt însă departe de performanțe financiare. Una dintre ele are o cifră de afaceri de peste 288.000 de lei, dar pierderi de peste 113.000. Cea de-a doua a avut încasări de 61.000 de lei și pierderi de aproape 215.000.
Conform datelor financiare consultate de „Fanatik”, profitul total al Anei Morodan este, în acest caz, în jur de 242.000 de lei. Adică în jur de 50.000 de euro, „Contesa digitală” permitându-și să cheltuiască circa 4.000 de euro lunar.