Economie

Decathlon modernizat la Brașov

Decathlon, retailer european de articole sportive, anunță redeschiderea magazinului din Brașov într-o nouă locație, pe platforma Coresi în imediata vecinătate a Coresi Shopping Resort. Magazinul a fost construit și va fi administrat prin intermediul prestatorului de servicii imobiliare Nhood Services România. Această mutare marchează o transformare majoră, magazinul Decathlon Brașov fiind primul dintre cele 31 de magazine din România care adoptă cel mai recent concept, lansat global de Decathlon în martie 2024. Noua identitate Decathlon, de la logo până la designul interior și expunerea produselor, este acum prezentă și în Brașov.

Această transformare aliniază magazinul din Brașov cu primele magazine din întreaga lume precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate, oferind clienților o experiență de cumpărături imersivă, indiferent de nivelul de practică sportivă. Noua configurație a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o navigare intuitivă și o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.

În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experiență interactivă. Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă, sunt evidențiate prin culoarea albastru, asigurând o orientare ușoară și rapidă.

"Suntem mereu preocupați de modul în care clienții noștri interacționează cu magazinele Decathlon. La Brașov, am operat în aceeași locație din 2010, iar numărul celor interesați de produsele noastre a crescut constant. Pentru a le oferi un spațiu mai adecvat și pentru a implementa noul design, am extins suprafața magazinului, adaptând-o nevoilor clienților noștri. Interacțiunea clienților merge acum dincolo de produs, iar noi am regândit procesele, produsele și materialele noastre într-un mod mai sustenabil." - Alex Domșa, director de expansiune Decathlon România.


"Noul magazin ridicat pe o suprafață de 4.200 mp în cadrul Coresi Shopping Resort extinde experiența de shopping și răspunde așteptărilor vizitatorilor și ale comunității din Cartier Coresi. Nhood continuă dezvoltarea Cartierului Coresi și a zonei comerciale prin îmbogățirea mixului de oferte cu noi branduri" -Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.


Magazinul va îmbina elemente fizice și digitale pentru a facilita explorarea și compararea produselor. Printre serviciile oferite, se numără atelierul pentru întreținerea și repararea produselor, precum și serviciul click and collect pentru ridicarea din magazin a comenzilor plasate online. Totodată în concordanță cu strategia Decathlon de economie circulară în magazin clienții vor regăsi programul Buy Back și produse resigilate.

 

Vizualizări: 144

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: