Economie

Platforma Tazz devine Wolt

Platforma Tazz, care face parte din grupul eMag, este achiziționată de un jucător important pe piața europeană de livrare. Brandul va dispărea de pe piața din România fiind înlocuit de cel al companiei finlandeze prezentă în 28 de țări, Wolt.

Tazz părăsește grupul eMag și se va alături Wolt, sub brandul acestuia. Fondată la Helsinki în 2024, platforma de livrare Wolt a fost achiziționată în 2022 de compania americană de același profil DoorDash, dar și-a păstrat brandul propriu.

„Cunoașterea profundă a pieței pe care Tazz o are, alături de tehnologia și excelența operațională Wolt, creează un potențial uriaș de a îmbunătăți experiența clienților și partenerilor din România. Suntem încântați de această tranzacție și așteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează”, a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International, citat de economica.net.

Faptul că brandul Tazz dispare nu înseamnă ieșirea platformei de livrare din Genius. Abonații serviciului oferit ca abonament anual de către eMag, care include și Fashion Days și Freshful, se vor bucura în continuare de Genius, chiar dacă Tazz își schimbă numele în Wolt.

Tazz este prezent în România în peste 35 de orașe. Fondată în Timișoara, platforma de livrare a fost achiziționată de eMag în 2019.

Vizualizări: 109

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: