Economie

Lidl deschide magazine de bricolaj

Lidl a deschis magazine de bricolaj pentru marca sa privată Parkside în Ungaria și în Polonia. Scopul este de a face marca de bricolaj mai cunoscută consumatorilor și de a prezenta gama completă de bricolaj a discounterului.

Până în prezent, Lidl a deschis două astfel de magazine: unul în Biatorbágy (lângă Budapesta, Ungaria) și unul în Bytom ( în sudul Poloniei). În cadrul celui din urmă, discounterul german a alocat un spațiu de 100 mp ofertei complete de produse de bricolaj a retailerului, de la polizoare, ciocane și șurubelnițe, până la accesorii și alte unelte.

 

Presa locală a relatat că deschiderea magazinului Parkside din Biatorbágy a fost un succes copleșitor: sute de persoane interesate s-au prezentat, rezultând cozi lungi, relatează retaildetail.eu. Într-un comentariu, Lidl a declarat că magazinul este un test și că sortimentul Parkside va rămâne disponibil în magazine și online.

Lidl investește de ceva timp în extinderea ofertei sale de produse nealimentare. În acest sens, Parkside este o marcă privată de importanță strategică pentru discounter. Anul trecut, retailerul chiar l-a angajat pe actorul și politicianul american Arnold Schwarzenegger ca imagine a mărcii de bricolaj.

Aceasta nu este prima dată când Lidl experimentează cu magazine separate (pop-up) pentru mărcile sale private: în iunie, discounterul a deschis un magazin temporar în centrul orașului Anvers, pentru a-și prezenta gama extinsă de produse pentru copii sub marca sa privată Lupilu.

În supermarketurile sale, retailerul nu dispune de spațiu suficient pentru a prezenta întregul sortiment de produse nealimentare. În plus, într-un mediu offline, consumatorii pot vedea, atinge, pipăi și testa produsele.

 

Vizualizări: 88

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: